9 kreativnih godišnjih izveštaja koji će vas inspirisati

kreativni godišnji izveštaji clear media

Godišnji izveštaji su uglavnom dosadne gomile brojeva, grafikona i tabela koja će čitaoce informisati o poslovanju kompanije u toku godine i njenim postignućima. Međutim, ovi izveštaji ne moraju da budu zamarajući za mozak, kao što ovi prelepi primeri dokazuju.

Od najnovije tehnologije štampanja, animacije sa pauzama, kreativnim infograficima i smele upotrebe boja, sve ćete to videti ovde, kako biste možda i sami promenili svoju radnu rutinu. Godišnji izveštaji ne moraju da budu dosadni – ovi kreativni primeri će vas inspirisati.

#1 Mailchimp

kreativni godišnji izveštaji mailchimpServis za sprovođenje imejl marketinga, Mailchimp je poznat po svojim zabavnim i maštovitim dizajnom. Godišnji izveštaj iz 2016. nije bio izuzetak. Predstavljen na jednoj veb stranici koja pruža podatke kroz šarenolike infografike i briljantne ilustracije i lako-razumljive činjenice. Izuzetan način da se osvrnete na predthodnih 12 meseci kompanije.

Stranicu možete videti na ovom linku.

#2 Kickstarter

kreativni godišnji izveštaji kickstarterKickstarter ima tradiciju izbegavanja štampanih godišnjih izvještaja, umjesto toga, predstavlja svoj godišnji izveštaj za 2016. godinu na potpuno interaktivnom veb sajtu. Prikazujući svoje vrhunce tokom godine kroz kombinaciju privlačnih naslova i brojki, velikih vizuala  i jednostavnih animacija crtanih rukom, sa linkovima koji omogućavaju čitaocima da istraže više, vodi posetioce na putovanje koji stavlja brend u pozitivno svetlo.

Pronađite sajt na ovom linku.

#3 Kuoni

kreativni godišnji izveštaji kuoniJedna od najvećih turističkih agencija u Švajcarskoj, Kuoni se ne zadovoljava ustaljenošću kada je reč o godišnjim izveštajima. Sa dovoljno zabavnih opcija kada su turističke u pitanju, dizajnerska agencija Nord je razvila ovu prekrasno ilustrovanu knjigu kako bi istakla šta se dogodilo u kompaniji u 2014. godini.

#4 Flywheel

kreativni godišnji izveštaji flywheel2015. godina  je bila veoma uspešna za Vordpress hosting i platformu za upravljanje – Flywheel, sa jednim od osnivača koji je istetovirao logotip kompanije na svoju podlakticu. Da bi proslavili ovaj čin posvećenosti, kompanija je izradila besplatan set privremenih tetovaža koji sumira šta je kompanija radila te godine.

Nakon tog presedana, 2016. godinu su proslavili takmičenjem za osvajanje besplatne dizajnerske majice na stranici o godišnjem izveštaju za 2016. godinu. Jedva čekamo kreativnu izvedbu za 2017. godinu. Vizualizacija podataka nikada nije bila tako trendi!

#5 Clear Media

kreativni godišnji izveštaji clear mediaOvaj prelepi lasersko isečeni godišnji izveštaj oglašivačkog giganta – Clear Media vodi čitaoce kroz živopisni obilazak vizija i vrednosti kompanije.

Tema izveštaja je ,,Naš prostor, Vaša scena”, sa različitim panelima koji prikazuju pozornicu za marketinške mogućnosti klijenata. Sa akrilnom završnicom na naslovnoj strani, čitaoci su mogli da vide kako se svi slojevi uklapaju zajedno i spajaju se u jednu lepu sliku kada je izveštaj zatvoren.

#6 Sonae

kreativni godišnji izveštaji sonaeKao jedna od najvećih maloprodajnih grupacija u Portugalu, Sonae daje veliku važnost godišnjim izveštajima. Sa zadatom visokom lestvicom, dizajneri su se fokusirali na Sonae korporativne grafičke mantre – krugove – za Sonae godišnji izveštaj 2012.

Sa idejom da je mehanizam emocija glavni kad je u pitanju maloprodaja, izrađen je dinamičan izveštaj koji je pametno predstavio sve što Sonae koristi sa povezanim zupčanicama i mašinerijom.

#7 Adris grupacija

Jedan kreativan izveštaj dolazi nam iz regiona. Hrvatska kompanija je svoje proširenje i kupovinu akcija drugih kompanija kao što je Hrvatska osiguranje, obeležila kreativnim izveštajem, koji je osmislila agencija Bruketa&Žinić OM.

Izveštaj se sastoji od četiri knjige su sastavile ovaj godišnji izvještaj – jedna za Adris i po jedna za svaku od tri uspešna biznisa koja je grupacija razvila (TDR, Maistra i Cromaris). Ove knjige su zatim vezane pločicom osiguranja, koja prolazi kroz različita izdanja, kreativno povezujući svu imovinu kompanije.

 

#8 Banques alimentaires Kvebek

kreativni godišnji izveštajiOvaj izveštaj javne kuhinje – Bankues alimentaires Kvebek predstavlja godišnji pregled u obliku limenke – prepoznatljivog simbola donacije hrane.

Etiketa koja se odvaja od limenke otkrilva podatke štampane snažnim žuto-crnim kontrastom, dizajner Albertini Romain iskoristio je umetničko stvaralaštvo kako bi se ljudi upoznali sa porukom udruženja.

#9 Seguros Pelayo

Ovaj izveštaj za 2012. godinu za špansku osiguravajuću firmu Seguros Pelayo sadržao je sve –  od izrezanih figura do improvizovanog fudbalskog meča u papiru, a sve je prikazano u animaciji zaustavljanja. Odličan primer kako glatka isporuka može učiniti čak i najjednostavnije informacije zanimljivim.

Ako želite da vaš godišnji izveštaj začinite umetnošću, upišite neku od naših kreativnih radionica. Prvi čas je besplatan, a za ostatak pitajte šefa (ipak će on profitirati)!

 

Ostavite komentar