Ideje za kreativne reklame koje će pomoći vašem brendu
/
/
Ideje za kreativne reklame koje će pomoći vašem brendu

Ideje za kreativne reklame koje će pomoći vašem brendu

Kreativne ideje glavni su i odgovorni krivci za kreativne reklame brendova, proizvoda i usluga, koje itekako pomažu promovisanju i zaslužne su za kreiranje odlične reputacije najrazličitijih firmi.

Promo materijali kao što su letak, hemijska i šolja, nisu slučajno toliko dugo među najpopularnijim predmetima promovisanja. Ipak, nekad je neophodno izaći iz šablona i pronaći sasvim nov način reklamiranja. 

Kreativne reklame najbolji su način da to i uradite. One mogu biti vid marketinga u medijima, ali i na promo događajima, pa i element kampanje vezane za digitalni marketing. 

Kako bi finalni proizvod bile odlične kreativne reklame koje će svakome privući pažnju, neophodno je imati i interesantne ideje. U nastavku teksta vam predstavljamo koji su to najkreativniji načini reklamiranja, odnosno nudimo kreativne ideje za reklamiranje koje sigurno neće proći neprimećeno, a biće odličan način da osvežite kampanju svog brenda.

Reklamne figure – 3D figure odlične su za promovisanje

Ogranizacija promocije ne mora svaki put da bude jednolična i dosadna, sa istim promo materijalom koji koristi svaki brend, samo drugim bojama i logotipom. Reklamne 3D figure postepeno, ali sasvim sigurno, osvajaju svetsko marketinško tržište.

Iskoristite 3D figuru za promociju sopstvenog biznisa i pre nego što postane standardni način reklamiranja – budite među prvima koji će njome privući pažnju svoje ciljne grupe. Figure mogu biti velike i male, a to koje su forme – zavisi isključivo od vas. 

Male figure možete deliti i kao deo promo materijala, a velike će divno privlačiti pažnju na vaš štand ili drugo mesto koje koristite za promociju. Za izradu 3D figure po želji, dovoljno je da kontaktirate BAH – rezultati će vas oduševiti!

Trejler za proizvod – kreativni digitalni marketing

Svi volimo da gledamo trejlere dugo očekivanog filma, te na osnovu njih steknemo uvid u kvalitet priče, režije i snimka. Istovremeno, video sadržaj pokazao se kao vrlo delotvoran u svetu digitalnog marketinga. Zašto bi onda trejler ostao samo format za promociju filma?

Bilo koji brend, usluga i proizvod mogu se smestiti u zanimljivu, neočekivanu i intrigantnu formu trejlera, te na ovaj način osvojiti društvene mreže! Ispričajte priču proizvoda koji plasirate i to uradite u formi trejlera pre nego što proizvod uopšte bude dostupan na tržištu. 

Ovo je odličan način da zaintrigirate ciljnu grupu i iskoristitereklame u vidu trejlera za kreativno promovisanje proizvoda.

stvaranje kreativnih idejaPR tekstovi koji rade posao

Deo marketinga svakog brenda jeste i PR, koji predstavlja odnose sa javnošću i komuniciranje brenda sa potrošačima. PR je zadužen za kreiranje reputacije brenda, reagovanje u kriznim situacijama i redovnu komunikaciju s javnošću.

Deo alata koji je neophodan svakoj PR službi za dobro obavljanje posla jeste prostor u medijima. PR tekstovi, pojavljivanja na tv-u i u drugim elektronskim medijima, deo su posla  PR službe ili specijaliste svake veće kompanije. 

Ipak, sav ovaj sadržaj uglavnom je isto uobličen, a samo nijanse razlikuju PR tekstove jednog od drugog brenda, kao i ostale PR sadržaje u medijima. Zato je važna kreativna promocija, odnosno kreativne ideje koje treba koristiti prilikom PR promovisanja. 

Kako ovde nema puno prostora za manevrisanje, najbolji i najkreativniji PR tekstovi su zapravo oni za koje se ne vidi da su PR. Pažljivo napisani, da tek čitanjem između redova upućuju na brend, proizvod ili uslugu koja se promoviše, ovi tekstovi mogu biti vrlo kreativne reklame. 

Bilbord koji prevazilazi granice – kreativne reklame za pamćenje

Dobri, stari bilbordi uvek su tu da privuku pažnju vozača i pešaka, a pravila bilborda su jasna: na što prometnijem mestu – to su bolji efekti bilborda. Ipak, nije sve u tome koliko je ljudi ugledalo bilbord. Najvažnije je šta se na bilbordu nalazi. 

U modernom dobu, vrhunski bilbord može da bude postavljen i na mestu koje nije mnogo prometno, a da ga vide stotine hiljada ljudi. Šta je potrebno za ovo? To da bude dovoljno ili zanimljiv i originalan, ili provokativan, ili duhovit. 

Drugim rečima – bilbord mora da bude efektan i kreativan! Nek izlazi iz postavljenih granica, bude u zanimljivim bojama ili samo ima baš dobar sadržaj  – postaće viralan! 

Događaji koji ostavljaju utisak

Događaji su odličan način da se održava kontakt sa publikom i potrošačima, te da se ciljna grupa konstantno podseća na postojanje i benefite, odnosno pozitivne odlike vašeg brenda. Ipak, oni ne moraju biti jednolični i dosadni, već sasvim drugačiji i zanimljivi.

Kreativne ideje za događaje dobro treba da promislite, a zatim odaberete ideju koja vam se najviše dopada. Ovako ćete doći do najbolje kreativne reklame-događaja koji će sigurno ostaviti jak utisak na ciljnu grupu.

Kreativne reklame uz ove savete samo su na korak od vas. Iskoristite inovativne ideje da povećate svest o brendu, napravite odličnu reklamu i povećate prodaju, a i poboljšate reputaciju kompanije, usluge ili proizvoda koji nudite. Ukoliko su vam potrebni inspiracija ili veštine kojima ćete realizovati svoje kreativne ideje, BAH je tu da vam pruži najrazličitije kreativne usluge. Na nas se uvek možete osloniti, a dovoljno je samo da nas kontaktirate!

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

Nema proizvoda u korpi.